🚀 Vandaag 19 april 2021: voedingsschema’s worden binnen 30 minuten geleverd!

Voedingsschema Afvallen - Man

Afvallen voor mannen: probeer een voedingsschema

Als je begint na te denken over vet verliezen en een gezond gewicht behouden, stel je je een troosteloze periode van smakeloos eten en een lege maag voor. Dat is wat er mis is met het gemiddelde dieet: Het bevat bij het begin al de kiem van zijn eigen ondergang.

Niet meer diëten

Probeer in plaats daarvan af te vallen met een voedingsschema voor mannen, dat verschilt van een dieet in de zin dat je actie onderneemt om een holistische benadering van eten te creëren. Een voedingsschema moedigt je aan om te kijken naar wat je nodig hebt om te eten in plaats van wat je niet nodig hebt om gezond te blijven. Zo’n schema biedt een beetje speelruimte. Als het moeilijk wordt, de mogelijkheid om door te zetten en niet helemaal opnieuw te hoeven beginnen. Een voedingsschema is zinniger en daardoor effectiever.

Eet 5 maaltijden per dag

Dat zijn drie porties en twee tussendoortjes. In een Amerikaanse studie ontdekten onderzoekers dat mannen die vier of meer keer per dag aten de helft minder kans op overgewicht hadden dan mannen die drie keer of minder aten.

persoonlijk voedingsschema

Voedingsschema samenstellen

Een 100% persoonlijk voedingsschema samenstellen voor mannen die willen afvallen? Dat kan! Wij kunnen je voedingsschema binnen 30 minuten leveren. Dag en nacht, 365 dagen per jaar.

Dit voedingsschema voor afvallen bij mannen bestaat uit 5 á 6 maaltijden per dag, verdeeld over kleine en wat grotere maaltijden. Absoluut géén crash dieet!

Geen abonnement, je betaald eenmalig slechts €14,95 euro voor het voedingsschema. Je voedingsschema bestaat uit 7 pagina’s met het op maat gemaakte schema en staat bomvol met tips & tricks. 

Minder zetmeel

Sinds 1980 is de voedselinname van de gemiddelde man met 500 calorieën per dag toegenomen, waarvan bijna 80 procent kan worden toegeschreven aan koolhydraten; in die tijd is het aantal gevallen van obesitas met 80 procent toegenomen. De les: Baseer je voedingsschema op de meest vezelrijke, minst bewerkte versies van deze voedingsmiddelen: volkoren brood, pasta’s en granen; zilvervliesrijst in plaats van witte; en hele aardappelen, inclusief de schil.

Tel geen calorieën

Een voedingsschema samenstellen voor het afvallen als man is niet zo moeilijk als het lijkt. Door regelmatig de juiste voedingsmiddelen te eten, zul je geen honger meer hebben en je calorie-inname onder controle houden. Beperk nooit je voedselinname als het om gezonde producten gaat. Je kunt niet te veel fruit en groenten eten. Behalve aardappelen, die bevatten heel weinig calorieën, weinig zetmeel en veel vezels.

voedingsschema afvallen man

Vergeet de eiwitten niet!

Neem wat eiwitten bij elke maaltijd. Probeer een portie of twee proteïnen van hoge kwaliteit te eten – yoghurt, kaas, melk, rundvlees, kalkoen, kip, vis, varkensvlees, eieren, of noten. Je krijgt dan de dagelijks ideale 8 gram leucine binnen, een aminozuur dat van cruciaal belang is voor het stimuleren van het metabolisme en het behoud van spieren terwijl je kilo’s afvalt. 

Wees niet te bang voor vet

Onderzoekers melden dat mannen die een caloriearm, vetrijk dieet volgen 63 procent meer gewicht verloren in 6 maanden dan degenen die een vetarm voedingsschema volgden met hetzelfde aantal calorieën.